Wednesday, February 18, 2009

Hanna ~ newborn

Nur Hanna Irdina lahir pada 1/6/2008, jam 7.08 ptg @ Hospital Tuanku Jaafar, Seremban. Plan nak lahirkan Hanna di Hospital Putrajaya. Dah dapat date 9/6/08..tapi oleh kerana Hanna dah nak keluar cepat, so jadi ler 'orang nogori'. Takpo la Na, janji sumo eh selamat..alhamdulillah. Syukur juga ibu senang melahirkan Hanna & hanya 45minit saja berjuang dalam labour room.

So, ini wajah Hanna masa newborn. Wajah my precious baby yang ibu ayah tunggu selama 7tahun. Speechless..mmg tak tau nk kata apa tatap wajah Hanna. Semua rasa ada. Actually gambar ni diambil the next morning, guna h/p ibu je. Gambar Hanna betul2 newborn beberapa jam selepas dilahirkan byk dlm h/p ayah..tp bole ayah terdelete plak. Sayang sgt..!

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete